Klíčové procesy – realizace produktu

Jako klíčové procesy jsou definovány všechny procesy od začátku do konce, které reprezentují naše základní odborné znalosti. K těm patří obchodní procesy vývoje výrobků, plnění různých požadavků zákazníků, stejně jako procesy zákaznického servisu.

Klíčové procesy – realizace produktu

Vývoj výrobku

Vývoj výrobků zahrnuje definování postupů při vývoji nových výrobků a úpravě stávajících designů, tzn. způsob plánování a řízení vývoje konkrétního výrobku, určení výrobku a dokumentaci požadavků na výrobek, přípravu, analýzu a následné porovnání výsledků vývoje se specifikací designu a posouzení vhodnosti daného výrobku pro konkrétní aplikaci nebo použití.

Odbyt, logistika a vývoj produktu

V podnikových procesech odbytu, logistiky a vývoje produktů popisujeme, jak uspokojujeme různé potřeby zákazníků.

Požadavky zákazníků uspokojujeme posuzováním následujících bodů:

  • Zjištění požadavků zákazníků 
  • Předání nabídek
  • Kontrola a registrace došlých objednávek
  • Sledování termínů
  • Konstruktivní úprava výrobků podle speciálních přání každého zákazníka
  • Plánování a příprava materiálů
  • Plánování a řízení výroby komponent a konečných výrobků 
  • Přestavba výrobků
  • Řízení dodávaných výrobků
  • Plánování expedice
  • Příprava, balení a odeslání výrobků připravených k expedici

Zákaznický servis

V podnikových procesech zákaznického servisu popisujeme, jak pracuje naše servisní oddělení, tj. vysvětlujeme, jak postupovat při řešení problému našimi servisními techniky, při údržbě, u managementu reklamací, smluv o poskytování služeb a likvidace náhradních dílů z našeho katalogu a našeho obchodu.